Friday, March 4, 2011

16. Tolong!

Siapa2 yang rajin, boleh tolong aku tak?

- Tolong create website untuk course Internet Application.

- Tolong carikan aku HR manager/executive dalam bidang IT kat SME untuk diinterview. Area Klang Valley.

- Tolong cari 10 orang SME employees untuk jawab survey yang gile banyak.

- Tolong buat case studies. Untuk 3 subjects.

Boleh la, tolong aku ye. Aku bagi...



.....


....


.....


kasih sayang!

Haha.

Sudah! Jangan mengarut!

Sambung buat kerje!

Pssstt, tapi point ke-2 & ke-3 tu, kalau ada kenal ejas2 la ye.

*eek! Pemalas! Tak tau nak cari sendiri ke?*

Bukan malas! Tapi kebanyakan company SME yang aku call, macam susah je nk diinterview & jawab survey tu. Aku faham. Aku sendiri yang tengok questionnaires tu pun naik juling. Dah la banyak! Mane la tau sape2 boleh pull a few strings untuk aku ke. *Pelissssss* ^______^



P/S: "When yesterday is a disappointment, and today isn't better, remember that there is always a tomorrow, and make it something to look forward to and smile :)"


No comments:

Post a Comment

♥Interesting Post by Others♥