Friday, January 7, 2011

2. Nokia E5

Hooyeah! Tahun baru, handphone baru.

Ehem3..


Taddda~ Nokia E5

Sebelum ni, aku plan nak beli phone lain. Time aku survey phone, memang E5 ni tak masuk dalam list. Sampai kat kedai, tenung situ, tenung sini, mata aku memang tengok E5 je. Dia macam panggil2 je aku sowh beli. "Beli aku, beli aku," kata Si Nokia E5.. Kikiki~

Phone ni so far, aku rasa OK!

Ada GPS, wi-fi, camera 5MP, etc.. Specs phone ni OK bagi aku. GPS boleh install Garmin, wi-fi pun macam OK, camera walaupun takdela superb marvellous tiptop sangat kualiti dia, kira OK la. Aku pun bukan bergambar sangat pon (tipu!tipu!tipu!). Tee-hee~ Lain orang lain citarasa, kan?

Teringin nak beli E72, tapi mahal la! So, E5 je la yang termampu aku beli. C3? Awalnya memang gila2 nak phone tu, tapi setelah diselidik, dikaji, diteliti dengan lebih mendalam, function phone tu macam kureng sikit. Nokia 5800 pulak touchscreen. Memang lawa, tapi fikir2 balik, takot tergagap-gagap guna phone jenis tu. So, E5 menjadi pilihan hati~ Akanku tatang bagai minyak yang penuh. Bwahahah :D

7 comments:

♥Interesting Post by Others♥