Monday, April 19, 2010

Practical Training

Salam 'alaik..

Hari ni first day kat tempat aku praktikal - Pejabat Tanah & Jajahan Bachok. Supposedly kena masuk 12nd April, tp mintak masuk lambat seminggu. So, secara automatiknya kena habis lewat seminggu dari kawan2 yang lain. Tp, takpela coz tempat praktikal tu sebelah rumah je. Hehe..

1st day, serius agak bosan. Sbb? Takde nak buat apa2 & then tak boleh nk blend in lagi. Aku just jadi pemerhati je. Bukanla aku dok diam tak cakap apa2 dari pukul 8am-4.45pm, tp cakap gitu-gitu je la. Tiba2 hari ni aku jadi wanita melayu terakhir. Sopan & control ayu gitu. Lolx. Tp, aku tak nak ah camtu coz takut nanti orang nyampah dgn aku.. Huhu.. But seriously, it isn't me. I just need a lil more time to adapt with new people & situation. Esok aku harap boleh blend in well. *sigh*


p/s: Lagi 12 weeks minus 2 days to go. Lolx




2 comments:

♥Interesting Post by Others♥