Thursday, April 15, 2010

Kecik Hati Kecik

-Ini entri versi ntahpape Tahap 1-

=========================================

Ada org merajuk ngan aku. Sebab?

-Lambat reply msg@chat kt FB-

What da....?

Bro, keje wa kt umah bukan ngadap lappy 24-7, okie. Keje wa kt umah - makan, tgk TV, tido, main game, makan lagi, tido lagi, bla3.. So, tolonglah jangan merajuk or buat2 kecik hati kalau wa lambat reply msg tuh. Aku reply lambat 5 minit dia ckp:

- Knape awk lmbt reply msg?
- Awk x suka sy msg ke?
- Xpela, sory ganggu. Salam.
*yadaa yadaa yadaa...*

Bila nak taip ckp sorry, terus dia m'offlinekan diri (or buat2 offline).

*Maybe dia offline coz ad keje kot*


Tengokla betapa busynya aku kt umah. Even dok ngadap lappy, mata aku kadang melekat kt TV, tangan aku kadang pegang PSP, mulut aku kadang kunyah makanan. Busy, tau x? LOL



p/s: Whatever. 5 minit je pon. Bkn 5 jam. Pffftt..





5 comments:

  1. wah!!
    cuti doh ko?
    bestnya....

    ok. kamu mmg bz
    haha

    ReplyDelete
  2. perghh...
    meme bz r...
    2 laptop mu bedal...
    wah3...
    kalah PM...
    LOL...

    ReplyDelete
  3. @yatie: cuti dh laa..cti awl dr ore laen..ekekek..

    @aisar: tuh aa psl..mmg bz gilles ah..haha

    ReplyDelete
  4. ade berapa banyak tangan daaa sampai semua ko nak guna dalam 1 masa

    ReplyDelete
  5. @bukan photographer: multitasker! mwehehe :D

    ReplyDelete

♥Interesting Post by Others♥