Sunday, May 17, 2009

Family @ Friends??

One of my friends asked me,

"Family @ kawan lebih penting?"

Then aku jawab,

"Family laa.. Kawan bleh cari. Tp family nak cari kt mane?"

Pastu, dia wat muka..

Aikk? Aku salah cakap ke?

"Family? Kawan camne..? Sampai ati.. Takpelaa"

Aisehh.. Merajuk la pulak minah nh..

"Lerh.. Tadi tanya sgt.. Da jawab, merajok laa pulak.. Tadi kan tanya, family @ kawan LEBIH PENTING.. Betol laa family.."

Dia senyap.

(Hehh..minah tu mrajok laa pulak..)

"Yelaa2.. Family & kawan, 2-2 penting"

Maybe jwpn tu dia nk dgr. Tp, dia senyap lg.

Dammit.. Salah ke ak cakap bnd betul?
Perlu ke aku cakap benda x betul, s'mata2 nk jaga hati orang lain?
Ughh~

p/s: mrajok,mrajok.. ada ak kesah? gagaga~
ye..aku saaayang family aku sgt2..

No comments:

Post a Comment

♥Interesting Post by Others♥