Sunday, June 20, 2010

Chubby? Gemuk? Ngapp! Diam Boleh Tak?

"I am not fat... just doing my share in the fight against anorexia"
-Di Google(?) dari Status Shuffle.

Tension bila ramai yang menegur. Menegur tak salah, tp menegur ala2 memerli memang pedih & panas telinga. Kecik hati pn ada. I've heard enough. Tak payah cakap banyak kali. Kadang2 yang menegur pon 2x5 gak. Saje nak sakitkan hati orang. Ye, memang boleh pekakkan telinga. Tp lama2, budak sopan ni pon boleh jadi hulk (yo iyolaa..LOL)

Random thoughts yang b'legar2 kt kepala otak:

"Takpela, tunggu aku sakit nanti aku kurus."

Perghh. Ala2 hati yg lara. LOL.

Nak kurus! Tapi tgk nasik je terus ngap! Ades. Mcm mana ni?

::Credit here::


p/s: Buat mereka yg berkenaan, izinkan aku makan dulu ye selagi aku boleh makan. Jaga body anda dulu sebelum jaga body org lain. Sekian, terima kasih.



4 comments:

  1. xpe tie. kakwe supportive. makan banyak jah tie. nanti puas makan, kte berhenti la makan. hehe

    ReplyDelete
  2. bilo la nk puas makan..haha

    ReplyDelete
  3. hoktu kakwe tak tahu. sebab kakwe pun xpenah puas makan. hehe

    ReplyDelete
  4. ish3...
    patut la mu k.we...
    besar je ak tgk...
    upe2nye x puas mkn lg...

    (ak ckp dlm keadaan sedar diri)...
    lalalala..

    ReplyDelete

♥Interesting Post by Others♥